ÖSS açıklandı; İletişim Fakültesi tercih edenlere tavsiyeler

Temmuz 19, 2006

Uzun uzun yazılarla, İletişim Fakültesi’nde okumak isteyenleri, yanlış yönlendirmek istemiyorum. Benim tek başına yapacak değerlendirmem, bir İletişim Fakültesi öğrencisi olarak objektif olamayacağı için “Ekşisözlük”teki yazarların değerlendirmelerini paylaşmayı daha uygun buldum.

Beklentilerinizi iyi belirleyin, iyi araştırın, tercih etmek istediğiniz fakülteyi 4 yıl okumadan önce gidin gezin, internet sitelerinden akademisyenleri ile dahi iletişim kurabilirsiniz deneyin ve özellikle okuyan ve mezun olanlarla irtibat kurmaya çalışın.

Ekşisözlük bağlantıları:

Türkiye’deki İletişim Fakülteleri

İletişim Fakültesi

bir de şu var:

Sektöre atılacak iletişim öğrencilerine tavsiyeler

12 Responses to “ÖSS açıklandı; İletişim Fakültesi tercih edenlere tavsiyeler”


  1. Geleceğin büyüyecek iş ve sektörleri konusunda yaptığım araştırmalarda , beni hep tasarım ve iletişim fakültelerine götüren sonuçlarla karşılaştım .

    İletişim ,pazarlama , marka ve pr çok önemli .
    Ben de nedenwom.blogspot.com da ağızdan ağıza iletişim ve pazarlama ile ilgili yazılar yazmaktayım .

    link verirseniz memnun olurum .Öğrenci arkadaşlar benim için çok önemli onlara ulaşabilme fırsatı yakalarsam eminim birbirimize çok şey katabiliriz .

  2. sevket Says:

    selamlar
    bana hangı unıversıtenın iletişim fakultesını onerırsınız.iş imkanları neler.maaslar nasıl.bide hangı bolum .gazetecılık mı halkla ilişkiler mi.

  3. murat Says:

    arkadaşım ben bir konyalı olarak tavsiyem selçuk üniversitesdir buradaki ısrarıın sebebi üniversitenin ve fakültenın çok iyi olmasıdır bu fakülte türkiyede en çok ödül alan üniversitedir burada öğrenciler kendilerini daha iyi geliştire biliyolar çünkiüniversitenin kendine ait radiosu tv gazetesi dergisi vb şeyleri bulunmaktadır.

    • üniyi kazanmak Says:

      erciyes üni iletişim fakültesi 2009 doğan grubu yarışmasında 18 ödülle 1. oldu tek kötü durum kentin muhafazakar olması
      kendine ait radiosu tv gazetesi dergisi vb şeyleri bulunmaktadır iletişim fakültesi en düşük maaaş yasada 1.500 tl..dir

  4. üniyi kazanmak Says:

    erciyes üni iletişim fakültesi 2009 doğan grubu yarışmasında 18 ödülle 1. oldu tek kötü durum kentin muhafazakar olması
    kendine ait radiosu tv gazetesi dergisi vb şeyleri bulunmaktadır

  5. Alper Says:

    Merhaba arkadaşlar ben su an son sınıfatıyım lys sınavına hazırlanıyorum kafamda 3 meslek var.1.hukuk 2.pskolojik danısman rehberlik 3.iletişim fakültesi ben sözel ve tm sınavına gırıcem hukuk tutturmayı ıstıyorum fakat tutmassa iletişim fakültesinde sinema radyo ve televizyon bölümünü secmeyı dusunuyorum.kafam cok karısık su an sızce kazanamassam 2.seneyı bekleyıp hukukmu tuttursam:/ yoksa iletişim fakültesinimi tercih etsem kafam karıstımıs durumda yardımcı olursanız sevınırım.Sımdıden tesekkurler:)

    • suay Says:

      arkadaşım iletişim fakültesi sana bir hayat bir iş imkanı vermez ben iletişim fakültesi 4. sınıf öğrencisiyim benden söylemesi formasyon veren en kötü fakülte bundan daha ii dir okusan dahi medya da iş olanakların sıfır sıfır ben ankarada okuyorum bu bölümleri tercih edecek arkadaşları uyarayım dedim başarılar dilerim

  6. chocalteee Says:

    yaa bende bı yıl iletişim için tercih yapmayı düşünüyordum ama iş imkanlarıı berbat durumdaymış bi cok sayfadan yorumlara baktım ve hrkes sadece mezunlar kervanında fakat kendi mesleğini yapan yok şimdi tercih etmelimiyim etmemelimiyim :(:(:(

  7. hira Says:

    bende iletişim fakültesinii çoookk istiyormm ama iş imkanları çok kötüymüşşş sözel bölümm okudum…hangi meslek daha iyi olur bilmiyorm…

  8. esma Says:

    kardeşim sakın okumayın iş falan yok diplomalı işsizler kervanına katılırsınız benden söylemesi dört sene sonra çok büyük sıkıntılar sizleri bekler.

  9. irem Says:

    arkadaşlar ben bu bölümün meslek lisesinde son sınıfta okumaktayım bu bölüm diğer bölümler gibi zorluklarları var tabi daha fazla ama bu mesleği yapmak istiyorsanız size oturmak yok. bu bölümle iligili araştırmalar yaparak seçiminizi yapın.Şu devirde avukat alupta işsizler kervanında olan da çok bunları da göz önüne alın geniş bir ağa sahip olan bu bölüm istekli, gönül vermiş kişileri içindir.


Yorum bırakın