Ben yokken..

Ağustos 3, 2006

“Bazen gitmeyi bilmek gerek; fosilleşmeden bulunduğu yerde insan, oradan uzaklaşıp, bulunduğu yeri müşahede etmeli ki, mevcudun muhasebesini yapabilsin.” gibi düşüncelerle birkaç günlüğüne uzaklaştım şehirden, şehirliden..

 

Karnaval II

Ben yokken, Özgür Alaz, Marketallica‘da Pazarlama Blogları Karnavalı’nı başlatmış. Karnaval’da ikinci haftaya girilmiş ve yeni ev sahibi Mobilasyon‘dan Refik Çağlayan olmuş.

Tekno Seyir, Özgür Ansiklopedi Vikipedi‘nin neden Wikipedia kadar dolu olmadığını sorgulamış ve bir kampanya başlatmış. Evet, ben de Vikipedi’den ziyade Wikipedia’da başvuruyordum. Yazı üzerine birçok site ve blog destek vermiş. Rotamızı Vikipedi’ye çeviriyoruz.

Haluk Mesci’nin kendisine gönderilen e-postalar ve onlara verdiği cevapların yer aldığı bir blogu var: Hmm! Genellikle öğrenciler ve mesleğe girmek isteyen yeni mezunlar tarafından gönderilen bu e-postalar iyi incelendiğinde, sektöre eğilimi olan gençlerin düştüğü durum görülecektir. Ben yokken eklenen “Evrene kozmik perspektif” başlıklı bir yazı var ki, herşeyi özetliyor: Önce Sonra

Elmaaltshift‘e girdiğimde gördüm ki Fırat Yıldız tatile çıkmış. Yerine bir fotoğraf bırakmış ki, tam bir reklamcı zihniyeti. Harika olmuş.

Zeynep Özata, zevkle okunan yazılar kaleme almaya devam ediyor. Eğitimim devam ettiği için, bir akademisyenin blog’unda böyle yazılar yazmasına çok seviniyor, benim üniversitemdeki hocaları da blog açmaya davet ettiğimi belirtmek istiyorum. Son olarak Starbukcs ile ilgili ilginç bir konu yer almış blogda.

En çok da Lübnan için yazılan yazılar, eklenen resimler etkiledi beni. Anadolu’nun güzelliğini, dinginliğini yaşadıktan sonra, Lübnan’daki olayları okumak ve seyretmek insanı derinden üzüyor. Selim Tuncer’e kulak veriyorum: Akıl Almıyor!

One Response to “Ben yokken..”


  1. […] Arda Kutsal, A. Selim Tuncer, aYYaS blog, Bulmaca Sözlüğü, Atölye, Wolkanca, Fatalite, Bu ne be?, ardian.org, eskitebalılar, hadi canım blog sitesi işte, manhem.org, bunalim.org, Gaxxi Buzz, Blog kardeşliği, Noktam.net, Hus weblog, WordPress Türkiye, GfxDizayn, Karalamalar, Günlük tadında, Nothingrows, Joomla! Okulu, Limk, Falan filan, H-yaman, Dmry.net, Gurkanet, Yakuter, Skykhan.net, Dead End, kendi çapında yazılım söyleşileri, fatihturan, sarikoca, ustanun işi, Raptiye.org, Erim in mekanı, nihil-nerub, Umut Aydın, Maça Kızı, Aykırı notlar, Cometus WeBlog, yiit.org siteleri yazı hazırlayarak destek oldular. Ve ayrıca, afazi, taksimetre, plasticwings, de-blokaj!, edebiy.at, nahnu.org, Kedi Tasması, Acemi Blogcu, r2-d2, 4. Boyut, aramanet, Forum Zoque, esince söylerim ben, jazzetta, kelimeler, kelimeler, kelimeler, aLiKaYHan, fasiküllük, he is in the US now…, Nereye bu yolculuk peki?, Burhanmt, cumartesi yazıları, huzurun doğduğu yer, Filiznur, Otostopçunun Galaksi Rehberi gibi siteler de Vikipedi‘ye link vererek veya sitelerine banner yerleştirerek Vikipedi’ye katkıda bulunuyorlar; ve destek gelmeye devam ediyor. Şimdi ne yapabiliriz? […]


Yorum bırakın